11 listopada 2011

Poszukuje muzy, natchnienia.

Już trzeci dzień myśle o czym by tu napisać w końcu na tym blogu. Ni pomysłu, ni natchnienia nie mogę znaleźć. Może mój mały pokoik tak na mnie wpływa, a może pogoda, zimno i deszcz? Już sama nie wiem.
Miałam na blogu opisywać tylko różne ciekawostki kulturowe, informacje turystyczne itp. Teraz tak sobie myśle, że nie będę się ograniczać tylko do "rzeczy ciekawych". Mam ochotę troszkę pomarudzić, troszkę porozmyślać. Może nie będzie tak źle.

Na razie moje pytanie brzmi: O czym najpierw napisać?

a) Six Flags, czyli to czego Bobry boją się najbardziej



b) Dia De Los Muertos - tradycja kontra popkultura?


Swoje głosy można przesyłać na podpisanych kartonach umieszczonych na poboczach polskich dróg, bądź w komentarzach pod postem :)

Wsród głosujących zostaną rozlosowane nagrody :D

4 komentarze:

  1. Wybieram bramkę A. :)


    Iwona S. vel Isia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze brzmi zagadkowo i kusząco, ale kulturoznawczy skręt każe mi opowiedzieć się za opcją 2. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybieram B jak Bober :) to ja Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczaczek... I to nęci i to kusi... A można obydwa??

    OdpowiedzUsuń

instrukcja dodawania komentarzy dla niezarejestrowanych u góry po prawej :)